RECEPTIONERA

Descrierea postului

Jobul se va desfasura in cadrul receptiei companiei si implica activitati specifice de secretariat.

Studii necesare

  • Studii liceale sau universitare finalizate;
  • Experienta in domeniu nu este neaparat necesara.

Aptitudini 

– De clacul matematic;
– De comunicare;
– De planificare si organizare a activitatilor specifice;

Competente personale

  • Seriozitate
  • Responsabilitate
  • Dinamism
  • Capacitatea de a invata
  • Calitati organizatorice
  • Determinare
  • Atitudine pozitiva
  • Adaptabilitate

Alte cerinte

– Cunostinte MS office.

Atributii

– asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri al societatii;
– asigura activitatea de telefonie centrala;
– asigura activitatea de informatii generale pentru angajati si externi;
– intocmeste planul fondului necesar protocolului;
– stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea
consumabilelor necesare (papetarie, protocol);
– pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la societate;
– duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct;
– rsspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
– raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai
destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
– asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor documentelor, coletelor scrisorilor etc;
– tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunoștinta in diferite moduri;
– asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații);
– preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in funcție de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
– tine evidenta solicitarilor directe și a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
– primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
– indeplineste activitatile de protocol;
– furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
– raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
– intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
– raspunde de inregistrarea documentelor redactate și de evidenta lor;
– asigura arhivarea in ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a documeentelor/faxurilor trimise și primite;
– face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate;
– este direct raspunzatoare de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in folosinta sau gestiune;
– respecta cu strictete programul de lucru stabilit de societate.

 

Program de lucru

De luni pana joi de la 08:30 – 17:30 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00, iar vinerea de la 08:30 la 15:00 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00.

Beneficii

  • Pachet salarial bazat pe grila de salarizare, cu crestere automata in functie de vechimea in munca din cadrul companiei;
  • Majorare anuala salariala cu 4%;
  • Prima de Craciun echivalenta unui salariu;
  • Masa de pranz oferita in cadrul companiei.

Pentru a apica:

Trimiteți CV-ul dvs. prin e-mail la job@wtb.ro
Numere de contact: +40 752235568