RESPONSABIL ACHIZITII

Descrierea postului

Jobul consta in prospectarea pietei de profil pentru alegerea conditiilor optime de achizitii si livrare.

Studii si cerinte necesare

  • Absolvent/a al/a unei universitati cu profil tehnic;
  • Experienta in domeniu de minim 2 ani;
  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Cunoasterea limbii italiene reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte bune de operare PC(Microsoft Office);

Competente personale

  • Excelente abilitati de comunicare si negociere;
  • Abilitati de analiza si planificare;
  • Abilitataea de a respecta termenele.

Atributii

  • Efectueaza prospectari de piata, analizeaza piata si sistemul de livrare;
  • Recomanda alegerea produselor;
  • Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;
  • Mentine relatia cu furnizorii;
  • Negociaza contractele de achizitii, evalueaza corect oportunitatea acceptarii unui furnizor nou;
  • Gestioneaza campaniile si ofertele de achizitii;
  • Asigura mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
  • Gestioneaza distributia stocului de marfa intre depozitele/magazinele companiei;
  • Urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice;
  • Intocmeste si transmite comenzile catre furnizorii de marfa;
  • Rezolva reclamatiile la receptie;
  • Intocmeste documentatia primara pentru produsele comandate;
  • Identifica si transmite solutii catre departamentul vanzari;
  • Pregateste corect si prompt documentele de aprobare a cererilor de oferta sau comenzi;
  • Testeaza eficient credibilitatea furnizorilor selectati, in scopul solvabilitatii, seriozitatii in afaceri, responsabilitatii in respectarea obligatiilor asumate.

 

Program de lucru

  • de luni pana joi de la 08:30 pana la 17:30 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00, iar vineri de la 08:30 la 15:00 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00.

Beneficii

  • Pachet salarial bazat pe grila de salarizare, cu crestere automata in functie de vechimea in munca din cadrul companiei;
  • Majorare anuala salariala cu 4%;
  • Prima de Craciun echivalenta unui salariu;
  • Masa de pranz oferita;
  • Cazare pentru cei care nu sunt din Bucuresti in cadrul unitatii de cazare a companiei.